Pop-upwinkel rond 100ste verjaardag van Warner Bros opent de deuren in Brussel

  • Warner Bros. Discovery Global Consumer Products en pop culture retailspecialist Smartoys openen op 1 september de pop-upwinkel Warner Bros. 100th Anniversary in het winkelcentrum Docks Bruxsel.
  • Fans vinden er een uitgebreid gamma van licentieproducten van Warner Bros, waaronder enkele exclusieve items

Vanaf 1 september 2023 geeft Smartoys fans van Warner Bros. in Brussel en omstreken de kans om de Warner Bros. 100th anniversary pop-upwinkel te ontdekken. De winkel bevindt zich in het winkelcentrum Docks Bruxsel en opent zijn deuren voor het grote publiek op 1 september vanaf 10 uur.

Fans vinden in de verjaardagswinkel een uitgebreid assortiment licentieproducten van Warner Bros.. Daaronder zullen er een aantal limited edition producten rond de 100ste verjaardag van Warner Bros te vinden zijn, exclusieve producten en een aantal collecties die voor de allereerste keer in België te verkrijgen zijn. De winkel biedt verder een breed scala aan producten geïnspireerd op de meest iconische Warner Bros. franchises en personages zoals Batman en Superman van DC Comics, Looney Tunes, Harry Potter en FRIENDS. Bezoekers vinden er allerlei soorten producten, videospelletjes, kleding, speelgoed, souvenirs, snoepgoed, beeldjes, tassen en notitieboekjes van enkele van de meest geliefde merken zoals Funko, Noble Collection, Arribas, Cinereplica, Beast Kingdom, Paladone, Pyramid, Rubber Road en vele andere.

De Warner Bros. 100th anniversary pop-upwinkel zal tot het einde van het jaar vele verrassingen en activiteiten organiseren. Tijdens het openingsevenement kunnen fans van alle leeftijden zich al uitleven met tal van activiteiten. Ze maken daarbij kans om prijzen te winnen, ze kunnen deelnemen aan wedstrijden, spelletjes spelen en genieten van talloze, niet te missen fotomomenten.

“Eerste hoogtepunt: alle fans die op 1 september verkleed als hun favoriete Warner Bros. personage naar de opening komen, ontvangen een speciale prijs uit de Warner Bros. 100th anniversary pop-upwinkel van Smartoys, zolang de voorraad strekt.” ​
Laurent Allardin, Algemeen Directeur van Change The Game

De pop-upwinkel zal vanaf 1 september 2023 tot 31 december 2023 elke dag open zijn.

Voor meer informatie over de 100ste verjaardag van Warner Bros. surf je naar de website WB100.com.

***

Over Smartoys
Met 22 winkels in België staat Smartoys sinds 2000 bekend als dé specialist op het gebied van gaming en popcultuur in België. Met de steun van Change The Game heeft Smartoys een nieuwe strategie ontwikkeld die zich richt op het versterken van consumentenervaringen en deze Warner Bros 100 jaar activatie is een volgende stap in die richting.

Over Warner Bros. Discovery Global Consumer Products
Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP), onderdeel van Warner Bros. Discovery Global Brands and Experiences, breidt het krachtige portfolio van entertainmentmerken en -franchises van het bedrijf uit naar het leven van fans overal ter wereld. WBDGCP werkt wereldwijd samen met de beste licentiehouders op het gebied van bekroond speelgoed, mode, huisdecor en uitgeefprogramma's geïnspireerd door de grootste franchises van Warner Bros.'s film-, televisie-, animatie- en gamestudio's, HBO, Discovery, DC, Cartoon Network, HGTV, Eurosport, Adult Swim en meer. 

Met innovatieve wereldwijde licentie- en merchandisingprogramma's, retailinitiatieven en promotionele partnerschappen is WBDGCP een van de toonaangevende licentie- en retailmerchandisingorganisaties ter wereld.

Over Warner Bros 100 jaar jubileum
Warner Bros. werd opgericht door Albert, Sam, Harry en Jack Warner op 4 april 1923. Vandaag is de Studio de thuisbasis van een van de meest succesvolle collecties merken ter wereld en is behoort het tot de koplopers op elk aspect van de entertainmentindustrie: van speelfilm, televisie en direct-to-consumer productie tot animatie, stripboeken, videogames, consumentenproducten, thema-entertainment, studiotours en merklicenties. De enorme bibliotheek van de studio, een van de meest prestigieuze en waardevolle ter wereld, bestaat uit meer dan 145.000 uur programmering, waaronder 12.500 speelfilms en 2.400 televisieprogramma's met meer dan 150.000 afzonderlijke afleveringen. Warner Bros. is ook de thuisbasis van een van de meest diverse portfolio's van geliefde franchises ter wereld, waaronder Looney Tunes, Wizarding World, DC, FRIENDS, Game of Thrones, Hanna-Barbera en nog veel meer.

Bert Bouserie

Partner - Senior PR Consultant, Comm2You

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Comm2You

Comm2You brengt PR terug naar de essentie. Het boutique PR- en communicatiebureau, gespecialiseerd in journalistieke PR, komt tegemoet aan de vraag van bedrijven en organisaties naar een persoonlijkere aanpak en meer nieuwswaardige communicaties. Het bureau werkt bewust kleinschalig, met één-op-één aandacht voor de klant en doordacht advies op maat. Het team van doorwinterde communicatieprofessionals en ex-journalisten helpt bedrijven, organisaties en opinieleiders hun maatschappelijke verhalen op een nieuwswaardige en waarheidsgetrouwe manier te vertellen. Zowel in de media  - van krant over podcast en LinkedIn tot debatten - als voor verschillende stakeholders.
Maak kennis met de uitdagers van de Belgische PR-sector via www.comm2you.be

Neem contact op met